I: Cum stiu daca un produs este potrivit pentru mine?

Raspuns :
Wiz Soft SRL ofera posibilitatea de a evalua performantele si posibilitatile programelor pe care le comercializeaza, inainte de a cumpara dreptul de folosinta. Aceasta oportunitate de „Incearca inainte de a cumpara” impreuna cu satisfactia clientilor nostrii reprezinta garantia ca un produs va acopera necesitatile dvs.

I:  Cum pot cumpara un produs ?

Raspuns :
a) In pagina [ Comanda Produs ] completati datele cerute si trimiteti o comanda de emitere factura pentru produsul dorit.
b) In urma comenzii veti primi o factura in format electronic pe care o puteti achita la orice filiala a unei banci prin instrumentele legale de plata.
c) Dupa ce primim confirmarea platii dvs.  :

  • in cazul in care sunteti client nou va vom trimite kitul de instalare prin email si dupa instalare vom licentia impreuna aplicatia pentru perioada de valabilitate a licentei achizitionate;
  • daca sunteti client existent (ati cerut prelungire valabilitate licenta)  vom licentia impreuna aplicatia pentru perioada de valabilitate a licentei achizitionate;

d) Ulterior veti primi factura fiscala si contractul de licenta pentru produsul  achizitionat.

 

I: Cum se licentiaza electronic un produs ?

Raspuns :

  1. In prima etapa utilizatorul acceseaza aplicatia pentru care doreste licentierea, intra in meniul principal in submeniul Utile -> Generare Cerere de Licentiere , completeaza campurile formularului si apasa butonul [Genereaza]. Programul va generea un fisier cerere de licentiere de forma DenumireSocietate_Produs.clc .  Acest fisier il veti expedia pe adresa office@wiz-soft.ro pentru a obtine licenta electronica.
  2. In urma cererii de licentiere utilizatorul va primi pe email un fisier Licenta.lic , fisier care contine cheia de licentiere pentru aplicatie ( licenta valabila pentru computerul pe care s-a generat cererea de relicentiere  CLC). Fisierul Licenta.lic trebuie copiat  in directorul  aplicatiei,  (implicit acesta este C:\NumeProdus sau  C:\NumeProdus_nw daca nu s-a precizat alt director la instalarea aplicatiei) suprascriind vechea licenta (daca aceasta exista).
  3. Valabilitatea licentei se poate verifica  in aplicatie in submeniul Utile -> Verificare stare licenta .

I: In cate zile de la trimiterea fisierului cerere de licentiere se primeste licenta electronica?
Raspuns:
Dupa confirmarea platii si primirea fisierului cerere de licentiere (CLC), in functie de numarul de comenzi in asteptare, Wiz Soft SRL va genera si trimite clientului  fisierul de licenta, in una pana la maxim 7 zile lucratoare.

I: Ce se intampla in cazul in care licenta expira si nu este prelungita?
Raspuns:
Aplicatia se poate folosi in continuare cu unele functii dezactivate de lipsa unei licente valide si inregistrarile stocate in baza de date nu sunt afectate. Imediat ce se prelungeste licenta, aplicatia va functiona fara limitari.

I: Pot beneficia de actualizarea produsului ( update produs)?
Raspuns:
Actualizarile produselor si schimbarile suferite de acestea vor fi anuntate prin intermediul site-ului nostru in pagina [Noutati].
In perioada de valabilitate a licentei puteti solicita si veti primi GRATUIT actualizarile disponibile.

I: Ce este revizie tehnica?
Raspuns:
Revizia tehnica este o operatie prin care se verifica, repara si optimizeaza baza de date. In timpul acestei operatii se golesc fisierele temporare, se sterg inconsistentele aparute , se regenereaza fisierele index,etc.. Daca revizia se amana un timp indelungat se poate ajunge la nefunctionarea aplicatiei.

I: Wiz Soft realizeaza interventii la cerere ?
Raspuns:
Da, la solicitarea unui client Wiz Soft poate realiza operatii specifice cum sunt depanare, reparare baza de date, modificare istoric, efectuare corectii, restaurare din salvare, costul si desfasurarea operatiilor vor face obiectul unui contract de prestari servicii.